مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-12سياسي

مردم شهرستان بهمیی تا سال آینده از آب سد کوثر بهره مند شوند


نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آبرسانی به لیکک و روستاهای مسیر از سد کوثر از سال 1390 آغاز شده و باید تلاش شود تا سال آینده مردم شهرستان 50 هزار نفری بهمیی از آب سد کوثر بهره مند شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آبرسانی به لیکک و روستاهای مسیر از سد کوثر از سال 1390 آغاز شده و باید تلاش شود تا سال آینده مردم شهرستان 50 هزار نفری بهمیی از آب سد کوثر بهره مند شوند.

حجت الاسلام سیدمحمد موحد در نشست رفع موانع طرح آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک و روستاهای شهرستان بهمیی افزود: این طرح در مسیری به طول 55 کیلومتر و با اختلاف ارتفاع حدود 400 متر و پیش بینی توسعه جمعیت تا افق 1420 طراحی شده است.

وی اظهارکرد: قرار است 55 کیلومتر عملیات لوله گذاری این طرح امسال انجام و سال بعد نیز ایستگاه پمپاژ و مخازن آن تکمیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هزینه تکمیل این طرح حدود 250 میلیارد تومان است و حدود 10کیلومتر از مسیر معارضات اجتماعی دارد، بیان کرد: در سفر اخیر جغتایی رییس امور پایش و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شهرستان بهمیی تا سال آینده از آب سد کوثر بهره مند شوند

مردم شهرستان بهمیی تا سال آینده از آب سد کوثر بهره مند شوند