مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-12بين الملل

لطفا قشنگ تر دروغ بگویید!


«11 سپتامبر» بیش از آن که یک واقعیت باشد، یک «خط قرمز» است! خط قرمزی که اگر هر یک از سیاستمداران آمریکایی بخواهد به هر نحوی آن را رد کرده یا در قبال آن تشکیک ایجاد کند، - 11 سپتامبر بیش از آن که یک واقعیت باشد، یک خط قرمز است! خط قرمزی که اگر هر یک از سیاستمداران آمریکایی بخواهد به هر نحوی آن را رد کرده یا در قبال آن تشکیک ایجاد کند، دیگر جایی در معادلات قدرت (و شاید معادلات دنیا!) نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت نوشت: نوزده سال از حادثه 11 سپتامبر 2001 و انهدام برج های دوقلوی نیویورک سپری شده است اما نه امسال و نه سال های دیگر، قرار نیست جمهوری خواهان و دموکرات های آمریکا سخنی از واقعیت و پشت پرده این ماجرا به میان آورند! 11 سپتامبر بیش از آن که یک واقعیت باشد، یک خط قرمز است! خط قرمزی که اگر هر یک از سیاستمداران آمریکایی بخواهد به هر نحوی آن را رد کرده یا در قبال آن تشکیک ایجاد کند، دیگر جایی در معادلات قدرت (و شاید معادلات دنیا!) نداشته باشد.

کالین پاول ، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا که در زمان حادثه 11 سپتامبر، با آب وتاب فراوان و نطق های تصنعی خود مشغول یارگیری برای اشغال افغانستان و عراق بود، امروز ترجیح می دهد به جای جنایات خود و همراهانش، از بی کفایتی ترامپ و بی عقلی بولتون سخن بگوید! همگان به یاد دارند که کالین پاول، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا قشنگ تر دروغ بگویید!

لطفا قشنگ تر دروغ بگویید!