مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-12اقتصادي

21 نفر سهمیه زنجان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: سهمیه زنجان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 21 نفر است که افراد انتخاب شده از سال 1400 مشغول به کار می شوند.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: سهمیه زنجان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 21 نفر است که افراد انتخاب شده از سال 1400 مشغول به کار می شوند.

سمانه شاددل ظهر امروز (22 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، اظهار کرد: ظرفیت موجود استان ها در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با یکدیگر به دلیل تعداد پست های خالی، تعداد بازنشستگان و تعداد افراد قراردادی معین تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت موجود استان زنجان از لحاظ تعداد پست های خالی، تعداد نیرو، تعداد قراردادی های کار معین به وزارت کشور اعلام شده است، افزود: پست های خالی احصا شده به وزارت کشور اعلام شد و بر اساس مجوزی که وزارت کشور از سازمان اداری استخدامی برای پرسنل و سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان 21 سهمیه را اخذ کرده است، تصریح کرد: 21 نفر برای فرمانداری ها و بخش داری های استان بنا بر وضعیت پست های خالی آنان اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 نفر سهمیه زنجان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

21 نفر سهمیه زنجان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور