مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-10سياسي

انتشار بوی نامطبوع در شهر بهار آسایش و آرامش مردم را سلب کرده است


انتشار بوی نامطبوع آن هم به صورت شبانه روزی در شهر بهار نه تنها سلامت شهروندان را به خطر انداخته بلکه آسایش و آرامش مردم را نیز سلب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی ارزنده ظهر پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار گفت: مهمترین مشکل محیط زیست شهرستان بهار، انتشار بوی نامطبوع به صورت شبانه روزی در شهر بهار است که ظاهراً سلامت مردم مدنظر نیست و آسایش و آرامش مردم سلب شده است.

حجت الاسلام ارزنده با طرح این سوال که چگونه محیط زیست در مورد آب شدن یخ های قطبی و از بین رفتن لایه اوزون اظهار نظر می کند اما مسئله ملموس در شهر بهار حل نمی شود، گفت: مسئول هوایی که مردم بهار تنفس می کنند چه کسی است و اگر بنا باشد هر کسی رفع مسئولیت کند چه کسی جوابگو خواهد بود؟ وی عنوان کرد: چگونه است که تعطیلی کارخانه هپکو با آن عظمت و نیروی انسانی بالا، توجیه پذیر است ولی تعطیلی کارخانه هایی در شهرک صنعتی بهاران که چند نفر از آن سود می برند توجیه پذیر نیست؟؟ وی اظهار کرد: هر آنچه موجب سلب آرامش و آسایش مردم شود بر خلاف مسیر استاندارد حرکت می کند و همه جوانب باید در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام ارزنده به دیدار اخیر است.

وی افزود: هر مسئولی در هر رده ای که باشد باید در صدد رفع مشکلات مردم برآید اما در برخی موارد با تولیدکنندگان کاری کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بوی نامطبوع در شهر بهار آسایش و آرامش مردم را سلب کرده است

انتشار بوی نامطبوع در شهر بهار آسایش و آرامش مردم را سلب کرده است