مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 11:102020-09-10سياسي

شهیدمحسن امیدی «مسیح همدان» بود/ هر جا کم می آورم از روح شهید مدد می گیرم


معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن اینکه شهید حاج محسن امیدی را «مسیح همدان» خواند و از نحوه شهادت این مرد بزرگ سخن به میان آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند سردار سالار آبنوش ظهر امروز در آیین گرامیداشت یاد سردار شهید حاج محسن امیدی که در نهاوند برگزار شد با بیان خاطره ای در این رابطه اظهار کرد: چند سال قبل که برای شرکت در مراسم یادواره شهید عازم شهر بهار بودم در بین راه دخترم به من زنگ زد و از من پرسید الان کجا می روی؟ گفتم دارم برای شرکت در یادواره شهدا به شهر بهار می روم.

وی افزود: در این موقع او از من پرسید شما حاج محسن امیدی را می شناسی؟ ، من هم با تعجب پرسیدم چطور، گفت دیشب من خواب او و یکی دیگر از شهدا را دیدم که به من گفت به پدرت بگو در این یادواره ها از شهدا بیشتر یاد کنند و حتی گفته که یکی از دوستان و رزمندگان که اهل یکی از شهرهای استان است به اردوگاه غریبه رفته لذا به او بگویید به اردوگاه خودی بازگردد .

معاون عملیات سازمان بسیج در ادامه به خاطراتی از آخرین عملیاتی که در آن شهید محسن امیدی به فیض شهادت نائل آمدند پرداخته و افزود: سال 65 بود که همه نیروهای باقیمانده از گروهان های مختلف برای عملیات جمع شده بودند و به یک گردان تبدیل شدند به نام گردان علی اکبر(ع) که فرماندهی آن به شهید امیدی واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدمحسن امیدی «مسیح همدان» بود/ هر جا کم می آورم از روح شهید مدد می گیرم

شهیدمحسن امیدی «مسیح همدان» بود/ هر جا کم می آورم از روح شهید مدد می گیرم