مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 14:002020-09-09اجتماعي

اصرار بر آموزش حضوری منجر به ترک تحصیل نشود


فرماندار خمینی شهر با بیان اینکه تاکنون 38 هزار نفر در استان اصفهان ترک تحصیل کردند، گفت: اصرار برای آموزش حضوری نباید منجر به ترک تحصیل دانش آموزان شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار خمینی شهر با بیان اینکه تاکنون 38 هزار نفر در استان اصفهان ترک تحصیل کردند، گفت: اصرار برای آموزش حضوری نباید منجر به ترک تحصیل دانش آموزان شود.

علیرضا بصیری امروز (چهارشنبه- 19 شهریور ماه) در شورای آموزش و پرورش شهرستان در مورد راه اندازی پویش مهر ماهی در خمینی شهر اظهار کرد: در این پویش برای دانش آموزان نیازمند با کمک خیرین تبلت تهیه می شود البته این پویش ماندگار باید به صورت متمرکز و هدفمند انجام شود.

بصیری با اشاره به بازگشایی مدارس با یک هفته تاخیر گفت: تصمیم ستاد ملی کرونا تشکیل کلاس های مدارس به صورت حضوری است، اما شهرستان خمینی شهر به علت قرمز بودن شرایط، مدارس با یک هفته تاخیر باز می شود.

وی افزود: بعضی ها می گویند چرا در بیرون رفتن مردم از خانه حساسیت وجود ندارد اما در مورد مدرسه رفتن، والدین سخت می گیرند، دلیل آن این است که در مدرسه خانواده مستقیما بر فرزند نظارت ندارد و این امر ایجاب می کند که دغدغه ما نسبت به بهداشت مدارس بیشتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار بر آموزش حضوری منجر به ترک تحصیل نشود

اصرار بر آموزش حضوری منجر به ترک تحصیل نشود