مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-09حوادث

اعضای بدن مامور یگان ویژه نجات بخش جان بیماران نیازمند شد


اعضای بدن مأمور وظیفه شناس یگان ویژه که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

- فرمانده یگان ویژه استان فارس گفت: اعضای بدن مأمور وظیفه شناس یگان ویژه که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میر جلال موسوی در تشریح این خبر اظهار کرد: استوار یکم سید احمد رضا حسینی از کارکنان ولایت مدار یگان ویژه استان فارس در بازگشت از محل خدمت در اثر تصادف دچار ضربه مغزی و در نتیجه به کما می رود.

وی ادامه داد: این مأمور فداکار، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما علی رغم تلاش تیم پزشکی متأسفانه بر اثر شدت جراحت وارده دچار مرگ مغزی می شود.

فرمانده یگان ویژه استان فارس گفت: پس از اعلام مرگ مغزی، تیم پزشکی با خانواده وی در خصوص اهدا عضو وارد مذاکره شدند که خانواده مرحوم استواریکم سید احمد رضا حسینی ایثارگونه رضایت دادند تا اعضای بدن وی به سایر بیماران نیازمند اهدا شود و به آنان جان دوباره ای ببخشد.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همیشه به دنبال تأمین امنیت مردم است، تصریح کرد: ما به عنوان مدافعان امنیت جامعه تا پای جان از حریم مردم دفاع خواهیم کرد، حتی پس از جان دادن در این راه مقدس با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای بدن مامور یگان ویژه نجات بخش جان بیماران نیازمند شد

اعضای بدن مامور یگان ویژه نجات بخش جان بیماران نیازمند شد