مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-09سياسي

طرح جهش تولید مسکن نباید دو فوریتی بررسی شود


عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت: اینکه طرحی با بیش از 50ماده به صورت دو فوریت مطرح شود، اشتباه است و پیشنهاد می کنیم طرح جهش تولید مسکن به صورت یک فوریت مطرح شود و در کمیسیون های ذیربط بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در صحن علنی مجلس در مخالفت با دو فوریت طرح جهش تولید مسکن، اظهار داشت: در اهمیت مسکن کسی شک و تردیدی ندارد و بنده از امضا کنندگان این طرح هستم اما اینکه طرحی با 50 ماده با دو فوریت ارائه شود اشتباه است.

وی افزود: طرح جهش تولید مسکن با 50 ماده ای که دارد هم به کمیسیون برنامه بودجه، شوراهای اجتماعی، اقتصادی و شوراها مربوط می شود و نمی شود فقط در کمیسیون عمران مجلس بررسی کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: در مورد طرح مالیات بر خانه های خالی تاکید داشتیم یک فوریت مطرح شود اما دیدید که اینگونه نشد و شورای نگهبان یک آرپی جی به وسط طرح زد و طرحی که یک صفحه بیشتر نبود سه صفحه ایراد گرفت.

قادری تاکید کرد: طرح جهش تولید مسکن به صورت یک فوریت ارائه و در کمیسیون های ذیربط بررسی شود، پیشنهاد ما است و امیدواریم دوستان توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهش تولید مسکن نباید دو فوریتی بررسی شود

طرح جهش تولید مسکن نباید دو فوریتی بررسی شود