مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-08اقتصادي

400 اشتغال با احیای 6 واحد تولیدی در سوادکوه ایجاد می شود


با احیای شش واحد تولیدی و رونق مجدد آنان برای 400 نفر شغل ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد انصارالحسینی، عصر سه شنبه در جلسه تجلیل از تعاونگران نمونه شهرستان سوادکوه شمالی، با بیان اینکه دولت و ادارات برای رفع مشکل و مدیریت امور مردم ایجاد شده اند، بر لزوم امکان آسان ایجاد درآمد و تولید و اشتغال تأکید کرد و افزود: در مبحث سرمایه گذاری، تولید و اشتغال، هنر اول حفظ وضع موجود و هنر دوم رفتن به سوی وضع مطلوب است.

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه از نظر وسعت شهرک صنعتی بشل، بزرگ ترین شهرک استان است اما از نظر کمی هنوز به میزان مورد انتظار نرسیده، به رفع چالش برخی از صنایع در این شهرستان اشاره کرد و گفت: وضع امسال به نسبت سال گذشته بهتر شده و اشتغال نه تنها کاهش نیافت بلکه شاهد افزایش اشتغال بوده ایم.

وی با بیان اینکه در سال جاری، 70 درصد از مشکلات 6 واحد تولیدی اسیر مقررات و چالش بانکی، رفع شد، ابراز امیدواری کرد تا این واحدها در دهه فجر امسال به چرخه تولید بازگردند و افزود: با راه اندازی دوباره این واحدها برای 400 نفر اشتغال مجدد ایجاد می شود.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان سوادکوه شمالی در جذب اعتبارات بند الف تبصره 18 استان، رتبه اول را کسب کرده و توانسته است رتبه استان را در کشور ارتقا دهد، این امر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 اشتغال با احیای 6 واحد تولیدی در سوادکوه ایجاد می شود

400 اشتغال با احیای 6 واحد تولیدی در سوادکوه ایجاد می شود