مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-08اقتصادي

بازار داغ دریافت مجوز حفاری نفت پیش از انتخابات آمریکا


تولیدکنندگان نفت در مناطق شیل آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با نگرانی نسبت به احتمالا محدودیت حفاری در صورت پیروزی جو بایدن، به دنبال دریافت مجوزهای حفاری فدرال هستند.

- تولیدکنندگان نفت در مناطق شیل آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با نگرانی نسبت به احتمالا محدودیت حفاری در صورت پیروزی جو بایدن، به دنبال دریافت مجوزهای حفاری فدرال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریافت مجوزهای حفاری در پرمیان باسین واقع در تگزاس و نیومکزیکو که بزرگترین منطقه نفت شیل آمریکا محسوب می شود در سه ماه گذشته 80 درصد افزایش یافته است.

تحلیلگران این افزایش را به نگرانی شرکتهای حفاری نسبت به محدود شدن حفاری در صورت پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا نسبت می دهند که در نظرسنجی ملی اخیر از دونالد ترامپ پیش افتاده است.

بایدن تاکید کرده که نمی خواهد فرکینگ را کاملا تعطیل کند و این وعده وی را با بسیاری از مدافعان محیط زیست و فعالان حزب دموکرات دچار اختلاف نظر کرده است.

با این حال برنامه جوی بایدن شامل ممنوعیت مجوزهای جدید نفت و گاز در زمینهای فدرال است.

گروههای صنعتی می گویند چنین اقدامی به اقتصاد ضربه خواهد زد و رونق انرژی که آمریکا را به بزرگترین تولیدکننده نفت جهان تبدیل کرده بود از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ دریافت مجوز حفاری نفت پیش از انتخابات آمریکا

بازار داغ دریافت مجوز حفاری نفت پیش از انتخابات آمریکا