مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-08سياسي

افزودن 3 سالن نمایش تئاتر به ظرفیت های فرهنگی مشهد تا تابستان سال آینده


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با بهره برداری از فاز اول این پروژه سه سالن نمایش به ظرفیت فرهنگی هنری شهر مشهد اضافه خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با بهره برداری از فاز اول این پروژه سه سالن نمایش به ظرفیت فرهنگی هنری شهر مشهد اضافه خواهد شد.

احسان اصولی در بازدید از روال اجرای پردیس تئاتر مشهد، با بیان اینکه طی سه ماه گذشته بازدیدهای مستمری از روال اجرای پروژه انجام شده و می توان گفت پیشرفت کار خیلی خوب بوده، اظهار کرد: اجرای پروژه به دلیل برخی مشکلات در باب تملک اراضی از برنامه زمانی قدری عقب بود اما مدیران پروژه در حال جبران تأخیر هستند و اجرای پروژه سرعت بسیار بالایی دارد.

وی با یادآوری اینکه به تازگی دکتر احمدی، طراح پروژه فوت کرده و با اجرای بدون نقص پردیس باید یاد ایشان را زنده نگه داریم، افزود: تا تاریخ 31 تیرماه سال آینده سه سالن بلک باکس مجموعه با ظرفیت بین 150 تا 200 نفر آماده و بهره برداری می شود که می تواند نیازهای جامعه هنری مشهد را تا حد زیادی برآروده سازد.

اصولی ادامه داد: تقاضای هنرمندان نیز اولویت گذاری بر همین سالن ها بود چراکه با وجود ظرفیت کمتر امکان اجرای سه نمایش هم زمان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزودن 3 سالن نمایش تئاتر به ظرفیت های فرهنگی مشهد تا تابستان سال آینده

افزودن 3 سالن نمایش تئاتر به ظرفیت های فرهنگی مشهد تا تابستان سال آینده