مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-08اقتصادي

خرید محموله 30 کشتی خوراک دام و طیور/ قیمت نهاده متعادل می شود


مدیرعامل شرکت امور دام کشور با بیان اینکه 30 کشتی خوراک دام و طیور از سه کشور هند، آرژانتین و برزیل خریداری شده است، گفت: این محموله ها از امروز در سه بندر کشور تخلیه و توزیع آن به میزان روزانه 7 هزار تن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا طلایی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور امروز در نشست خبری مجازی با خبرنگاران، از خرید 30 کشتی خوراک دام و طیور به ارزش 450 میلیون یورو و به وزن یک میلیون و 600 هزار تن خبر داد و گفت: این محموله ها از امروز به طور سراسری در کشور توزیع می شود.

  طلایی با بیان اینکه این نهاده ها از کشورهای هندوستان، برزیل و آرژانتین خریداری شده است، گفت: بخشی از این کشتی ها وارد شده و در سه بندر چابهار، امام خمینی(ره) و بندرعباس در حال تخلیه است، برخی در مسیر کشور هستند و برخی هم در هفته های آینده وارد می شود.

به گفته این مسئول، روزانه 7 هزار تن خوراک دام و طیور از قبیل کنجاله و ذرت توزیع خواهد شد و طی روزهای آینده این میزان توزیع به 12 هزار تن در روز خواهد رسید.

  * فشار قیمت نهاده برطرف خواهد شد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ابراز امیدواری کرد که طی دو تا سه ماه آینده فشار موجود روی قیمت نهاده های دامی برطرف شده و اختلاف قیمتی که اکنون با نرخ مصوب دولتی دارد، به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید محموله 30 کشتی خوراک دام و طیور/ قیمت نهاده متعادل می شود

خرید محموله 30 کشتی خوراک دام و طیور/ قیمت نهاده متعادل می شود