مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-08ورزشي

شروع تمرینات جودوکاران پارالمپیکی از اواخر شهریور


سرمربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان از آغاز تمرینات جودوکاران پارالمپیکی با تیم ملی جودوی جوانان از اواخر شهریور خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی جودوی جوانان سه جودوکار پارالمپیکی نیز تمرینات خود را با جوانان آغاز خواهند کرد.

- سرمربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان از آغاز تمرینات جودوکاران پارالمپیکی با تیم ملی جودوی جوانان از اواخر شهریور خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی جودوی جوانان سه جودوکار پارالمپیکی نیز تمرینات خود را با جوانان آغاز خواهند کرد.

محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات جودوکاران نابینا و کم بینا اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی تمرینات جودوکاران نایینا و کم بینا از اسفند سال گذشته تا الان سعی کردیم تمرینات جودوکاران را از طریق فضای مجازی زیر نظر مربیان کنترل کنیم تا از نظر آمادگی بدنی دچار افت نشوند که البته در حال حاضر شرایط آن ها راضی کننده است و به صورت حرفه ای کار خود را پیگیری می کنند.

او گفت: بنا داریم از اواخر شهریور هم زمان با آغاز اردوی تیم ملی جوانان که خود سرمربیگری تیم را بر عهده دارم سه جودوکار پارالمپیکی علی خجسته در وزن منفی 73کیلوگرم، وحید نوری وزن منفی 90 کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده مثبت 100 کیلوگرم را نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع تمرینات جودوکاران پارالمپیکی از اواخر شهریور

شروع تمرینات جودوکاران پارالمپیکی از اواخر شهریور