مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-08ورزشي

ورود وزارت ورزش به بدهی شطرنج/ پهلوان زاده: بابت میزبانی بدهی نداریم


انتشار گزارش بدهی 140 هزار یورویی شطرنج ایران به فدراسیون جهانی، ورود وزارت ورزش به این موضوع و سئوال از رییس پیشین فدراسیون ایران را به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با تایید این موضوع و تکذیب آنچه در مورد بدهی شطرنج ایران به فدراسیون جهانی بابت میزبانی عنوان شده در مورد آن توضیحات لازم را ارائه کرد.

پهلوان زاده گفت: بابت مسابقات قهرمانی زنان جهان و برگزاری آن در تهران یک قسط از بدهی های ایران به مبلغ 50 هزار یورو باقی ماند که فدراسیون بابت آن از فدراسیون جهانی تخفیف گرفت.

در واقع این بخش بدهی به فیده پرداخت نشد اما با تخفیف داده شده الزامی هم برای تسویه حساب آن نیست.

رییس پیشین فدراسیون شطرنج با تاکید بر اینکه کل بدهی شطرنج ایران به فدراسیون جهانی حدود 70 هزار یورو است، ادامه داد: در آخرین نشست هیات رییسه فدراسیون جهانی شطرنج که دو ماه پیش برگزار شد، بدهی هر یک از کشورهای عضو مشخص و اعلام شد.

در همان جلسه هم بدهی ایران همین مبلغ 70 هزار یورو عنوان شد و هیچ اشاره ای هم به بدهی به جامانده از مسابقات قهرمانی زنان جهان نشد.

پهلوان زاده با بیان اینکه مدارکی که موید میزان بدهی ایران است را به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ارائه کرده است، تصریح کرد: بعد از پیگیری وزارت ورزش بابت رقم 140 هزار یورویی که به عنوان بدهی شطرنج مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود وزارت ورزش به بدهی شطرنج/ پهلوان زاده: بابت میزبانی بدهی نداریم

ورود وزارت ورزش به بدهی شطرنج/ پهلوان زاده: بابت میزبانی بدهی نداریم