مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-07اقتصادي

پراید، سوسیس و کالباس نیست


چند روزی است که رسانه ها به استناد به آمار منتشر شده در سامانه اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس موسوم به کدال، جسته و گریخته از ادامه تولید پراید در سایپا خبرهایی منتشر می کنند و برخی از آن به عنوان تولید زیرزمینی یاد کرده اند.

در این میان توضیحات سایپا مبنی بر اینکه آمار ارائه شده روی کدال مربوط به تولید وانت 151 پراید بوده و تولیدات سواری این خودرو پرحاشیه به پایان رسیده، در مقایسه با تیتر جذاب تولید زیرزمینی پراید چندان به چشم نیامده است.

اگر عبارت تولید زیرزمینی را در موتورهای جست وجوگر اینترنتی وارد کنید، بعد از لینک هایی که به واسطه جذابیت همیشگی پراید در رتبه های نخست نتیجه جست وجو دیده می شود به تولید زیرزمینی سوسیس و کالباس، تنباکو و کمی بعدتر به چیپس و پفک هم می رسد.

نکته اینجاست که ویژگی اصلی تولید زیرزمینی، پنهانی بودن آن با هدف فرار از اعمال استانداردهای لازم جهت تولید یا شانه خالی کردن از پرداخت برخی هزینه ها در هنگام توزیع و فروش است.

اهدافی که در تولید و توزیع و فروش سوسیس و کالباس و تنباکو و چیپس و پفک قابل تحقق است اما آیا تولید پراید خارج از نظارت سازمان استاندارد، وزارت صمت و سازمان محیط زیست و عرضه آن بدون مجوزهای لازم از پلیس و مراجع مرتبط با شماره گذاری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراید، سوسیس و کالباس نیست

پراید، سوسیس و کالباس نیست