مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-07دانش

کلاس های غیر حضوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از 22 شهریور ماه آغاز می شود


حسن، ولی زاده، رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه گفت: - رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: کلاس های آموزشی غیر حضوری مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه از 22 شهریورماه آغاز می شود.

حسن، ولی زاده، رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت حاکم در منطقه کلاس های آموزشی دانشگاه از 22 شهریور شروع خواهد شد و همچنین دانشجویان تا 14 شهریور ماه فرصت انتخاب واحد را داشتند.

ولی زاده تصریح کرد: تمام کلاس های 16 هفته ای مقطع کارشناسی به صورت الکترونیکی (اعم از برخط و غیربرخط) در سامانه جامع آموزش مجازی دانشگاه (جام) به آدرس ir.

ac.

azaruniv.

jam برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مطرح کرد: در این راستا، اساتید دانشگاه موظف هستند 50 درصد تعداد هفته ای یعنی (8 هفته از 16 هفته تدریس) را در همان سامانه به صورت برخط تدریس کنند و دانشجویانی که به دلایل موجه، قادر به حضور در کلاس های تدریس به صورت آنلاین نیستند میتوانند از فایل های پیوست در همان سامانه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های غیر حضوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از 22 شهریور ماه آغاز می شود

کلاس های غیر حضوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از 22 شهریور ماه آغاز می شود