مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-07بين الملل

توافق کاخ سفید و کنگره برای جلوگیری از تعطیلی دولت آمریکا


وزیر خزانه داری آمریکا تاکید کرد، توافق میان کاخ سفید و کنگره، بودجه دولت فدرال تا ابتدای ماه دسامبر را تامین خواهد کرد و جزییات این بودجه باید تا پایان هفته نهایی شود.

- وزیر خزانه داری آمریکا تاکید کرد، توافق میان کاخ سفید و کنگره، بودجه دولت فدرال تا ابتدای ماه دسامبر را تامین خواهد کرد و جزییات این بودجه باید تا پایان هفته نهایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این برنامه به اجتناب از تعطیلی دولت هنگامی که بودجه کنونی تا تاریخ 30 سپتامبر برقرار است، کمک خواهد کرد.

به گفته یک منبع دموکرات، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا و نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان با تمدید بودجه موافقت کرده اند اما جزییات این لایحه بودجه هنوز مشخص نشده است.

منوچین به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: ما با یک لایحه تخصیص بودجه تمیز تا ابتدای دسامبر پیش خواهیم رفت.

امیدوارم تا آخر هفته لایحه ای را تایید کنیم.

لایحه بودجه دولت موجب خواهد شد تا آژانس های دولتی آمریکا به فعالیت خود ادامه دهند اما از یک اقدام موازی برای تامین کمک مالی دیگر در بحبوحه پاندمی کنونی ویروس کرونا مجزا خواهد بود.

پلوسی هفته گذشته پس از گفت وگوی تلفنی با منوچین درخصوص این تخصیص کمک برای پاندمی کرونا گفت: همچنان اختلافات جدی میان دولت جمهوری خواه دونالد تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق کاخ سفید و کنگره برای جلوگیری از تعطیلی دولت آمریکا

توافق کاخ سفید و کنگره برای جلوگیری از تعطیلی دولت آمریکا