مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-06سياسي

یک جوان معتاد شود همه ما مسئولیم/ کمر قاچاقچی مواد مخدر باید شکسته شود


رییس قوه قضاییه با بیان این که همه در قبال اعتیاد یک جوان یا آسیب دیدن یک خانواده مسئول هستیم، تأکید کرد: مساله مواد مخدر از مهم ترین موضوعات امروز است که بنیان خانواده و جوانان ما را تهدید می کند و مقابله با آن نیازمند عزم همگانی در عالی ترین سطوح کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در نشست آسیب شناسی و بررسی روند مبارزه با مواد مخدر که امروز (یکشنبه) با حضور فعالین حوزه مبارزه با اعتیاد و همچنین دبیر و تعدادی از اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر در دفتر رییس دستگاه قضا برگزار شد، مساله مواد مخدر را یکی از اولویت دارترین مسائل کشور دانست که مقابله با آن نیازمند عزم همگانی در سطوح عالی کشور است.

رییس قوه قضاییه گفت: امروز مساله مواد مخدر بنیان خانواده و جوانان ما را تهدید می کند و به معضلی تبدیل شده که مشکلات فراوانی را در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و اخلاقی به وجود آورده و همه باید با حساسیت با آن برخورد کنند.

   آیت الله رییسی با تأکید بر لزوم تشدید برخورد های امنیتی و انتظامی با پدیده مواد مخدر، تصریح کرد: در جهانی که آمریکا و برخی کشور های اروپایی از کشت مواد مخدر و تبدیل مواد سنّتی به صنعتی حمایت و قاچاقچیان زیر چتر ناوگان های آمریکایی مواد مخدر را جابجا می کنند، نباید به کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جوان معتاد شود همه ما مسئولیم/ کمر قاچاقچی مواد مخدر باید شکسته شود

یک جوان معتاد شود همه ما مسئولیم/ کمر قاچاقچی مواد مخدر باید شکسته شود