مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-06سياسي

اطلاعات محرمانه ای داریم که آمریکا و اروپا حامی قاچاقچیان مواد مخدر هستند


اطلاعات محرمانه ای داریم که نشان می دهد آمریکا و کشورهای اروپایی حامی قاچاقچیان مواد مخدر هستند و دست شان آلوده است و برخی کشورهای منطقه نیز از ترانزیت و توزیع مواد مخدر درآمدزایی می کنند.

- رییس قوه قضاییه گفت: اطلاعات محرمانه ای داریم که نشان می دهد آمریکا و کشورهای اروپایی حامی قاچاقچیان مواد مخدر هستند و دست شان آلوده است و برخی کشورهای منطقه نیز از ترانزیت و توزیع مواد مخدر درآمدزایی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سید ابراهیم رییسی در نشست آسیب شناسی و بررسی روند مبارزه با مواد مخدر که امروز (یکشنبه) با حضور فعالین حوزه مبارزه با اعتیاد و همچنین دبیر و تعدادی از اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر در دفتر رییس دستگاه قضا برگزار شد، مساله مواد مخدر را یکی از اولویت دارترین مسائل کشور دانست که مقابله با آن نیازمند عزم همگانی در سطوح عالی کشور است.

رییس قوه قضاییه گفت: امروز مساله مواد مخدر بنیان خانواده و جوانان ما را تهدید می کند و به معضلی تبدیل شده که مشکلات فراوانی را در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و اخلاقی به وجود آورده و همه باید با حساسیت با آن برخورد کنند.

رییسی با تأکید بر لزوم تشدید برخوردهای امنیتی و انتظامی با پدیده مواد مخدر، تصریح کرد: در جهانی که آمریکا و برخی کشورهای اروپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات محرمانه ای داریم که آمریکا و اروپا حامی قاچاقچیان مواد مخدر هستند

اطلاعات محرمانه ای داریم که آمریکا و اروپا حامی قاچاقچیان مواد مخدر هستند