مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-06سياسي

مرحله دوم انتخابات مجلس پرشور برگزار خواهد شد


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: انتخابات را سالم، امن و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: انتخابات را سالم، امن و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم.

دکتر محمد نوذری در نشست آسیب شناسی انتخابات استان، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره اندیشیده شده است.

وی، به اقتدار، صحت و سلامت و امنیت برگزاری انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام اشاره کرد و افزود: دستگاه های مسئول اعم از اجرا و نظارت بر آنند تا انتخاباتی پرشور و منطبق بارأی و نظر مردم در اوج امنیت و اقتدار را به انجام رسانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به شرایط متفاوت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: متفاوت بودن این مرحله از انتخابات نیز که تحت تأثیر شیوع کرونا ویروس قرار دارد تجربه جدیدی است که تمهیدات لازم برای آن به کار گرفته می شود.

نوذری از تمهیدات در نظر گرفته شده با توجه به شرایط متفاوت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به تبلیغات کاندیدا در فضای مجازی اشاره و یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی در این مرحله از انتخابات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم انتخابات مجلس پرشور برگزار خواهد شد

مرحله دوم انتخابات مجلس پرشور برگزار خواهد شد