مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-06اقتصادي

افزایش 5 هزار بشکه ای تولید نفت میدان یاران جنوبی


ظرفیت تولید نفت میدان مشترک یاران جنوبی با نصب دستگاه تفکیک گر سیار (MOS) ساخت داخل، با 5 هزار بشکه افزایش به 25 هزار بشکه در روز رسید.

- ظرفیت تولید نفت میدان مشترک یاران جنوبی با نصب دستگاه تفکیک گر سیار (MOS) ساخت داخل، با 5 هزار بشکه افزایش به 25 هزار بشکه در روز رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، همایون کاظمینی، سرپرست طرح توسعه میدان نفتی یاران جنوبی در شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، با اعلام این خبر گفت: این برای نخستین بار است که دستگاه تفکیک گر سیار ساخت داخل در غرب کارون نصب و راه اندازی شده و این اقدام از حیث بهره مندی کامل از توان ایرانی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: با نصب و راه اندازی این دستگاه، با هزینه میانگین معادل 16.

5 سنت برای هر بشکه، بالغ بر 5 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت یاران جنوبی اضافه شده است.

به گفته سرپرست طرح توسعه میدان نفتی یاران جنوبی در شرکت مهندسی و توسعه نفت، هم اکنون از 12 حلقه چاه میدان یاران جنوبی نفت برداشت می شود و بهره برداری از 6 حلقه چاه دیگر نیز در برنامه این میدان قرار دارد.

براساس این گزارش، پیش از این در فروردین ماه امسال، 6 حلقه چاه میدان یاران جنوبی با وجود تمامی محدودیت های ناشی از شیوع کرونا به مدار آمد و با توجه به نصب دستگاه تفکیک گر سیار، روند افزایشی ظرفیت تولید این مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 هزار بشکه ای تولید نفت میدان یاران جنوبی

افزایش 5 هزار بشکه ای تولید نفت میدان یاران جنوبی