مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-06اقتصادي

رانت خواران و حقه بازان بورس باید محاکمه شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این روزها سرمایه داران خردی که ناامید از کاهش ارزش پول ملی برای حفظ ارزش سرمایه های خردی که شاید قد و اندازه خریدن چند سکه بهار آزادی هم نیست، - استاد اقتصاد گفت: اموال تازه واردان توسط کسانی که سهام را به صورت بادکنکی بالا می برند و به یک باره بازار را خالی می کنند به نوعی سرقت شده بنابراین تشکیل دادگاهی خارج از سازمان بورس یک ضرورت است.

مگر می شود سازمان بورس هم مجری باشد و هم داور؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این روزها سرمایه داران خردی که ناامید از کاهش ارزش پول ملی برای حفظ ارزش سرمایه های خردی که شاید قد و اندازه خریدن چند سکه بهار آزادی هم نیست، اما ماحصل پس انداز عمر زحمت یک انسان است در بورس دود شده و به هوا رفته است به این روند معترض شده و به آرامی بار و بندیل خود را از بازار سرمایه جمع می کنند چرا که امید و اطمینان چندانی به این بازار ندارند.

آنچه بر سر این مردم آمده بعضی را بر آن داشته تا از قوه قضاییه بخواهند به صورت مستقل وارد این معرکه شود و خود عاملان تخلف در بازار و نابودکنندگان سرمایه مردم را تحت پیگرد قرار دهد تا شاید امید تازه ای برای بازگشت به بورسی شفاف و تهی از رانت و فساد در مردم ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت خواران و حقه بازان بورس باید محاکمه شوند

رانت خواران و حقه بازان بورس باید محاکمه شوند