مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-06سياسي

مرکز آینده پژوهشی دریاچه ارومیه جایگزین ستاد احیا می شود


دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه تا سال 1406 به تراز اکولوژیک خود می رسد،گفت: در این مسیر مردم نهایت همکاری را با ما کردند اما مشکل ما در یک سال و نیم اول توجیه مسئولان محلی برای احیای دریاچه ارومیه بود.

- دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه تا سال 1406 به تراز اکولوژیک خود می رسد،گفت: در این مسیر مردم نهایت همکاری را با ما کردند اما مشکل ما در یک سال و نیم اول توجیه مسئولان محلی برای احیای دریاچه ارومیه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کلانتری در نشست خبری احیای دریاچه ارومیه که امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: امسال عملیات سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه به اتمام می رسد و قولی که رییس جمهوری در سال 92 برای احیای دریاچه ارومیه داد تقریبا به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

کلانتری با اشاره به اینکه احیای دریاچه ارومیه شاید تنها پروژه ای در جهان باشد که دریاچه ای مرده را مجدد به مسیر احیا بازگردانده است، تصریح کرد: تا پایان سال 1406 دریاچه به تراز اکولوژیک خود می رسد.

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه افزود: از دی ماه سال 92 که مسئولیت احیای دریاچه ارومیه را بر عهده گرفتیم، عملیات برنامه ریزی برای احیا آغاز شد و ظرف شش ماه مطالعات ما برای احیا به اتمام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آینده پژوهشی دریاچه ارومیه جایگزین ستاد احیا می شود

مرکز آینده پژوهشی دریاچه ارومیه جایگزین ستاد احیا می شود