مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-06سياسي

اختصاص اعتبار به تامین تجهیزات آموزش مجازی دانش آموزان جنوب شهر


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: می توانیم بخشی از اعتبار سند مربوط به وظایف بهداشتی شهرداری در مدارس را به تامین تجهیزات آموزش مجازی برای دانش آموزان جنوب شهر اختصاص دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مسجد جامعی صبح امروز در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره بر سندی درباره استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس گفت: ارتقا خدمات بهداشتی به محصلین یکی از مواردی است که در اهداف این سند آمده است و در بند ب ماده سوم آن نیز تأمین اقدامات و تجهیزات بهداشتی در مراکز آموزشی مطرح شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: براساس این سند ما یک اعتبار را برای مناطق در نظر می گیریم که بخشی از آن متمرکز است که معادل 24 میلیارد تومان است.

والدین دیروز به شدت نگران بهداشت کودکان خود به ویژه بهداشت سرویس های بهداشتی و دسترسی به امکانات غذای سالم بودند.

نکته ای که وجود دارد نحوه رعایت این موارد در مدارس دولتی و غیرانتفاعی است و از سوی دیگر بحث مدارس جنوب شهر تهران و دیگر نقاط شهر نیز متفاوت است.

وی تصریح کرد: مشکل ما در مدارس دولتی جنوب تهران کمبود امکانات در دسترس دانش آموزان برای آموزش مجازی است یعنی دانش آموز رایانه یا اینترنت لازم برای آموزش مجازی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار به تامین تجهیزات آموزش مجازی دانش آموزان جنوب شهر

اختصاص اعتبار به تامین تجهیزات آموزش مجازی دانش آموزان جنوب شهر