مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-05فرهنگي

خودبسندگی، راز ماندگاری «هنر و تجربه»


برخلاف دسته ای که معتقدند گروه سینمایی هنر و تجربه، حاصلی به غیر از رشد تولید فیلم های ضد مخاطب در پی ندارد و محکوم به شکست و فراموشی است، گروهی دیگر بر این باورند که این گروه سینمایی، - ایسنا/اصفهان برخلاف دسته ای که معتقدند گروه سینمایی هنر و تجربه، حاصلی به غیر از رشد تولید فیلم های ضد مخاطب در پی ندارد و محکوم به شکست و فراموشی است، گروهی دیگر بر این باورند که این گروه سینمایی، محلی برای شکوفایی و ظهور و بروز استعدادهای جوان و خلاق است و بستری برای تولید آثار بدیع سینمایی و مجید صدیقی، از دسته دوم است.

مفهوم مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی این نیست که کسی که تابه حال فیلمی نساخته بیاید و در آن جا فیلمش را بسازد؛ بلکه مفهومش این است که کسی که قبلاً فیلم ساخته بیاید و در آن جا فرم های دیگری را نیز تجربه کند.

این جمله خسرو سینایی برای گروه سینمایی هنر و تجربه نیز صدق می کند و به این ترتیب می توان گفت: گروه سینمایی هنر و تجربه جایی است که هنرمندان تازه کار و کهنه کار می توانند فرم های دیگر فیلم سازی را در آن تجربه کنند.

مجید صدیقی، نویسنده و کارگردانی است که اخیراً تهیه کنندگی دو فیلم در این گروه سینمایی را تجربه کرده: تو مشغول مردنت بودی و جوجه ها آخر پاییز جیغ می کشند هر دو به کارگردانی مجتبی اسپنانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودبسندگی، راز ماندگاری «هنر و تجربه»

خودبسندگی، راز ماندگاری «هنر و تجربه»