مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-05اقتصادي

ضرورت ایجاد تصفیه خانه های محلی و منطقه ای در پایتخت


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: ایجاد تصفیه خانه های محلی و منطقه ای می تواند به عنوان یکی از ارکان اجرای سیاست های شهرداری تهران در بازچرخانی آب مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شینا انصاری با اشاره به تفاهم نامه مشترک وزارت نیرو و شهرداری تهران به منظور استفاده از پساب (فاضلاب تصفیه شده) در آبیاری فضای سبز شهری گفت: باز چرخانی آب و استفاده از پساب تصفیه شده یکی از سیاست های شهرداری است.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه بازچرخانی 150 میلیون متر مکعب آب اتفاق بزرگی در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (منابع آبی) است گفت: حفاظت پایدار فضای سبز از مباحث مهم در بقای حیات طبیعی در شهرنشینی امروزی است؛ اما در این میان یکی از عوامل محدودکننده گسترش فضای سبز، کمبود منابع آب قابل دسترس است.

وی اظهار داشت: یکی از راهکارهای غلبه بر این مشکل استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب مطابق با استاندارد منابع پذیرنده محیط زیست در تأمین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته وی استفاده از پساب تصفیه شده در آبیاری شهری، ذخایر ارزشمند آبی را از خطرات و مخاطرات ناشی از برداشت بی رویه آب نجات می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد تصفیه خانه های محلی و منطقه ای در پایتخت

ضرورت ایجاد تصفیه خانه های محلی و منطقه ای در پایتخت