مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-05سياسي

زنگ آغاز سال تحصیلی در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد


آیین نمادین بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسؤولان استانی در مدرسه علامه طباطبایی شهرکرد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در آیین نمادین بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری در دبیرستان پسرانه علامه طباطبایی شهرکرد گفت: معلمان که به تعبیر مقام معظم رهبری افسران سپاه پیشرفت هستند در زمینه آموزش تلاش بسیاری می کنند و سال تحصیلی گذشته با وجود بیماری کرونا با تلاش کادر اجرایی و اداری آموزش و پرورش به خوبی تمام شد.

مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری افزود: کلاس های درس با تدبیر وزیر آموزش و پرورش و در التهاب های خاص این شرایط شکل می گیرد و آموزش و پرورش دغدغه ها را می داند و طبق آن برنامه ریزی و اولویت بندی انجام شده است.

وی با بیان اینکه با شرایطی روبه رو هستیم که پایداری ندارد و می طلبد که فعالیت ها ادامه یابد، خاطر نشان کرد: در فضایی گام بر می داریم که ناشناخته است و باید تعلیم و تربیت به خوبی انجام شود تا در آینده دچار ضرر و زیان نشویم.

قائدامینی با بیان اینکه انعطاف پذیری در مسائل آموزشی وجود دارد و بنای ما بر کلاس حضوری و چهره به چهره است، افزود: در تمام مدارس آمادگی برای تغییر وضعیت وجود دارد و تابع تصمیمات ستاد کرونا ی استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز سال تحصیلی در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد

زنگ آغاز سال تحصیلی در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد