مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-04اجتماعي

حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است/ نگرانی خانواده ها را در ک می کنیم


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و ما نگرانی اولیا را درک می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی شامگاه جمعه با حضور در استودیوی خبر جهانبین در خصوص بازگشایی مدارس توضیحاتی ارائه داد و گفت: تمهیدات لازم برای شروع به کار مدارس اندیشیده شده و مدارس آمادگی لازم برای پذیرش دانش آموزان را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ما نگرانی خانواده ها را درک می کنیم ولی هیچ تضمینی برای تمامی این ویروس وجود ندارد و باید سعی بر هم زیستی با این ویروس داشته باشیم و خودمراقبتی نیز آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه ترجیح ما آموزش حضوری است، افزود: سه اصل  کلی در آموزش حضوری شامل فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تهویه کلاس ها رعایت می شود.

قائدامینی عنوان کرد: جلسات متعددی با مدیران مناطق برگزار شده و نظارت ها به نحو احسن انجام می شود و حضور دانش آموزان در مدارس کم جمعیت مشکلی ندارد و در مدارس پر جمعیت اختیار به مدارس داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در هر شرایطی اصل بر سلامت دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: آموزش های لازم به مدیران و معلمان داده شده است و برنامه های چیده شده انعطاف دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است/ نگرانی خانواده ها را در ک می کنیم

حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است/ نگرانی خانواده ها را در ک می کنیم