مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 13:302020-09-04اقتصادي

60 درصد مدارس کشور خیرساز هستند/ ساخت 130 هزار کلاس درس توسط خیران


رییس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: 130 هزار کلاس درس در سطح کشور به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده که نشان از توجه ویژه مردم به آموزش و پرورش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، مهرالله رخشانی مهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی چهار واحد آموزشی در شهرستان بناب با بیان اینکه 60 درصد مدارس کشور خیرساز هستند؛  اظهار داشت: خرسندیم که امروز امورات آموزش و پرورش به دست مردم سپرده شده و موجب توسعه در امر مدرسه سازی شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حمایت های دولت از پروژه های مشارکتی گفت: دولت بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های مشارکتی در کشور اختصاص داده است و شهرستان ها می توانند بدون محدودیت با جذب خیرین از این ظرفیت استفاده کنند.

به گفته وی، بیش از 130 هزار کلاس درس در سطح کشور به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده که نشان از توجه ویژه مردم به آموزش و پرورش دارد.

رییس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور افزود: شهرستان بناب یکی از شهرستان های پیشرو در امر احداث مدارس خیرساز در کشور است.

 با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد مدارس کشور خیرساز هستند/ ساخت 130 هزار کلاس درس توسط خیران

60 درصد مدارس کشور خیرساز هستند/ ساخت 130 هزار کلاس درس توسط خیران