مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-04اجتماعي

غربی ها با سند 2030 به دنبال ترویج فرهنگ غلط خود در جوامع هستند


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه اجرای سند 2030 یعنی تربیت سرباز برای غرب، گفت: غربی ها با سند 2030 به دنبال ترویج فرهنگ غلط خود در جوامع اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرکت کردند که این مصداق واقعی حدیث ثقلین در تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام باقری به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از پانزدهم شهریور ماه و همچنین روز هجده شهریور روز جهانی سواد آموزی با شعار آموزش و یادگیری سواد آموزی در بحران کووید 19 اشاره کرد و گفت: امسال به خاطر شرایط خاص و کرونایی باید آموزش ها به سمت کیفی شدن گام بردارد و زیر ساخت های لازم برای آموزش مجازی رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار گیرد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مجموعه وزارت آموزش و پرورش و دغدغه ایشان در خصوص سند آموزشی غربی 2030 اشاره کرد و ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب قبلاً هم فرموده بودند با اجرای سند 2030 برای غرب سرباز درست می کنید.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه تمام نکات و برنامه های این سند بر اساس فرهنگ غلط غربی ها است، تصریح کرد: غربی های به دنبال گسترش فرهنگ غلط خود در جهان هستند در حالی که فرهنگ دینی و ملی ما بسیار غنی است و برای تربیت نسل آینده خود باید به سرمایه های دینی و ملی خود مراجعه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها با سند 2030 به دنبال ترویج فرهنگ غلط خود در جوامع هستند

غربی ها با سند 2030 به دنبال ترویج فرهنگ غلط خود در جوامع هستند