مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-04فرهنگي

«از آزادی تا هرج و مرج» نقد می شود


نشست نقد کتاب «از آزادی تا هرج و مرج»، گزیده ای از داستان های کوتاه طنز اسلاومیر مروژک با ترجمه داریوش مودبیان برگزار می شود.

- نشست نقد کتاب از آزادی تا هرج و مرج ، گزیده ای از داستان های کوتاه طنز اسلاومیر مروژک با ترجمه داریوش مودبیان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هفتگی شهرکتاب، در روز سه شنبه، هجدهم شهریور از ساعت 15 به نقد و بررسی این کتاب اختصاص دارد که با حضور داریوش مودبیان و اسدالله امرایی به صورت مجازی در مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می شود.

در خبرگزاری این نشست آمده است: کتاب از آزادی تا هرج و مرج که گزیده ای از داستان های کوتاه طنز اسلاومیر مروژک است با انتخاب و ترجمه داریوش مودبیان به همت نشر گویا انتشار یافته است.

اسلاومیر مروژک کاریکاتوریست، داستان نویس، طنزپرداز و نمایش نامه نویس لهستانی، تابناک ترین چهره تئاتر معاصر لهستان و یکی از نامدارترین طنزآوران امروز داستان نویسی و جهان نمایش است.

همچنین پرآوازه ترین نمایشنامه نویس لهستانی در قرن بیستم است که بیشتر نوشته هایش در سراسر جهان به زبان های گوناگون ترجمه شده و به نمایش درآمده است.

مروژک که کار ادبی خود را با داستان نویسی آغاز کرده بود، تا پایان عمر چند رمان و مجموعه داستان کوتاه و نیمه بلند به چاپ رساند: فیل، قلمدان، موش در کمد، کوچولو و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«از آزادی تا هرج و مرج» نقد می شود

«از آزادی تا هرج و مرج» نقد می شود