مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 02:302020-09-02سياسي

189 پرونده تخلف ساخت و ساز طی سال 99 در روستای زیارت تشکیل شد


فرماندار گرگان از شناسایی 189 مورد پرونده تخلف ساخت و ساز در روستای زیارت از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حمیدی در جلسه ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان گرگان اظهارکرد: رسیدگی به تخلفات در روستاها با بافت گردشگری از جمله روستای زیارت یکی از دغدغه های اصلی در فرمانداری است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با تلاش های انجام شده 189 مورد پرونده تخلف در این روستا شناسایی شده که به مراجع قضایی ارسال شده است.

حمیدی با بیان اینکه 145 مورد از این تخلفات مربوط به اراضی آب منطقه ای بوده است، خاطرنشان کرد: با ارسال این پرونده ها به مراجع قضایی تاکنون حکم آزادسازی 120 مورد از اراضی صادر شده است.

فرماندار گرگان تصریح کرد: همچنین 32 مورد تخلف در محدوده های امور اراضی شناسایی که 12 مورد آن به دادگاه ارسال شده در مرحله بررسی قضایی است.

وی با بیان اینکه در حوزه منابع طبیعی هم 12 پرونده تخلف در روستای زیارت تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بازرسی ها و اقداماتی که انجام می شود بتوانیم جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز در این روستا را بگیریم.

حمیدی در ادامه به همکاری بیشتر پلیس انفال که با محوریت منابع طبیعی، شهرداری، راهداری، جهادکشاورزی و محیط زیست تشکیل شده، تاکید کرد و گفت: پلیس انفال باید هفته ای یک بار از ساخت و ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

189 پرونده تخلف ساخت و ساز طی سال 99 در روستای زیارت تشکیل شد

189 پرونده تخلف ساخت و ساز طی سال 99 در روستای زیارت تشکیل شد