مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-02اقتصادي

عامل رسوب کالا در گمرکات چیست؟/ غیرحضوری شدن 80درصد تشریفات گمرکی در سمنان


مدیرکل گمرک استان سمنان با اشاره به تحول در هوشمندسازی امور گمرکی گفت: حدود 80درصد فرآیندهای مربوط به صادرات و واردات به صورت غیرحضوری انجام می شود.

- ایسنا/سمنان مدیرکل گمرک استان سمنان با اشاره به تحول در هوشمندسازی امور گمرکی گفت: حدود 80درصد فرآیندهای مربوط به صادرات و واردات به صورت غیرحضوری انجام می شود.

علی سعدالدین درگفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: تقریبا به جز در مواردی همچون نمونه گیری و یا ترخیص و خروج کالا و.

نیاز چندانی به حضور صادرکنندگان و واردکنندگان در گمرک نیست و اکثر امور به صورت الکترونیکی و یا اظهار از راه دور قابل انجام است.

وی از هوشمندسازی به عنوان عاملی موثر در کاهش بروکراسی پیچ در پیچ اداری نام برد و افزود: خوشبختانه با الکترونیکی شدن فرآیندهای گمرکی و روند رو به بهبود سامانه جامع گمرکی و.

تشریفات گمرکی در مقایسه با سال های گذشته بسیار کاهش یافته است.

مدیرکل گمرک استان با بیان اینکه با پنجره تجارت خارجی و سامانه جامع گمرکی، رشد بسیار بالایی در کاهش تشریفات گمرکی در چند سال اخیر داشتیم ادامه داد: در گذشته فرایند صادرات 6 تا هفت روز به طول می انجامید اما امروزه این مهم به چند ساعت کاهش یافته و یا تشریفات گمرکی واردات در گذشته گاه تا 20 روز بهدرازا می کشید اما امروز این مهم به حداکثر 48 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل رسوب کالا در گمرکات چیست؟/ غیرحضوری شدن 80درصد تشریفات گمرکی در سمنان

عامل رسوب کالا در گمرکات چیست؟/ غیرحضوری شدن 80درصد تشریفات گمرکی در سمنان