مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-02اجتماعي

ارتقای کیفیت شبکه شاد مهم ترین اقدام آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است


رییس آموزش و پرورش سریش آباد، با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: ارتقای کیفیت برنامه های شبکه شاد مهمترین اقدام آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش سریش آباد، با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: ارتقای کیفیت برنامه های شبکه شاد مهمترین اقدام آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

احمدعلی شفیعی صبح امروز در حاشیه سی و چهارمین اجلاس روسای آموزش و پرورش، هدف از برگزاری این اجلاس را بررسی چالش های فراروی نظام آموزشی، نحوه تداوم و استمرار جریان آموزش و فرایند یاد دهی یادگیری در شرایط کرونایی، بررسی مشکلات ارائه آموزش در فضای مجازی، به ویژه نقاط قوت و ضعف شبکه آموزشی شاد عنوان کرد.

شفیعی همچنین توضیح و تبیین برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش در سال تحصیلی آتی، دست یافتن به یک نگاه و برداشت مشترک در میان متولیان آموزش و پرورش در مورد مسیری که به منظور تحقق اهداف ترسیم شده باید طی شود و تبادل نظرات و تجربیات به منظور ارتقای سطح دانش مدیران میانی را از دیگر اهداف برگزاری اجلاس برشمرد.

رییس آموزش و پرورش سریش آباد، با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: ارتقای کیفیت برنامه های شبکه شاد مهم ترین اقدام آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است که باید روز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت شبکه شاد مهم ترین اقدام آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است

ارتقای کیفیت شبکه شاد مهم ترین اقدام آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است