مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-01ورزشي

تمجید رییس جهانی از وضعیت کاراته ایران/ امیدواری به برگزاری المپیک


گزارش رییس فدراسیون کاراته کشورمان در جلسه آنلاین با رییس فدراسیون جهانی مورد استقبال قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا در برخی کشورها سیر صعودی داشته، در کشورهایی مانند ژاپن نیز کنترل شده است وقتی اطمینان پیدا کنیم که مسابقات می تواند دوباره برگزار شود با توجه به سلامتی ورزشکاران و علاقمندان، ما آماده ادامه شروع کار خواهیم بود.

تقویم wkf در سال 2020 نسبت به سالهای گذشته خیلی سبک تر برگزار شده و من اطمینان می دهم که کنگره جهانی کاراته به صورت آنلاین برگزار نمی شود و قطعاً حضوری خواهد بود رییس فدراسیون جهانی ادامه داد: درصحبت هایی با کمیته برگزاری بازی های المپیک داشتیم، بازخورد خوبی گرفتیم و امیدواری ما به برگزاری این رویداد بزرگ بسیار بیشتر از قبل شده است.

ضمن اینکه با توجه به تعویق دوساله بازی های المپیک جوانان در داکار زمان کافی برای تدوین برنامه بازی ها بخصوص رقابتهای انتخابی خواهیم داشت.

اسپینوز همچنین از برگزاری یک دوره مربیگری به صورت آنلاین خبر داد و عنوان داشت که تا پایان سال یک وبینار مهم در مورد داوری داشته و برنامه های خود را برای داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک تشریح خواهیم کرد.

در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، بعد از سخنان طولانی رییس فدراسیون جهانی نماینده کشورهای مختلف گزارشی از فعالیت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید رییس جهانی از وضعیت کاراته ایران/ امیدواری به برگزاری المپیک

تمجید رییس جهانی از وضعیت کاراته ایران/ امیدواری به برگزاری المپیک