مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-01اقتصادي

بهره برداری از 107 طرح عمرانی و اقتصادی در فراهان و تفرش


با حضور استاندار مرکزی، مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، 107 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان های فراهان و تفرش به بهره برداری رسید.

- ایسنا/مرکزی با حضور استاندار مرکزی، مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، 107 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان های فراهان و تفرش به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته با حضور استاندار مرکزی و برخی از مسئولان استانی در شهرستان فراهان که به مناسبت هفته دولت انجام شد، 66 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال از منابع ملی و استانی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از این پروژه ها اشتغال 573 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به همراه دارد.

افتتاح متمرکز و همزمان چهار واحد پرورش ماهیان سردابی، افتتاح یک واحد پرورش شترمرغ در روستای آهنگران، افتتاح سه پارک در شهر فرمهین، افتتاح 20 پروژه اصلاح شبکه برق رسانی شهر فرمهین و افتتاح خانه هلال روستای مجدآباد از مهمترین پروژه هایی بوده که روز گذشته در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

همچنین روز گذشته عملیات اجرایی تصفیه خانه شهر فرمهین نیز آغاز و از شرکت توسعه عمران صنعت فرمهین و ساختمان در دست احداث هیئت نظارت شهرستان فراهان نیز بازدید به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 107 طرح عمرانی و اقتصادی در فراهان و تفرش

بهره برداری از 107 طرح عمرانی و اقتصادی در فراهان و تفرش