مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-01اقتصادي

فعالیت 2836 تعاونی در لرستان/تشکیل 90 تعاونی تا پایان سال


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به فعالیت 28 هزار نفر در 2836 تعاونی فعال استان، گفت: امسال همزمان با هفته تعاون 14 تعاونی جدید در استان افتتاح و تا پایان سال جاری 90 تعاونی در بخش های مختلف تشکیل می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به فعالیت 28 هزار نفر در 2836 تعاونی فعال استان، گفت: امسال همزمان با هفته تعاون 14 تعاونی جدید در استان افتتاح و تا پایان سال جاری 90 تعاونی در بخش های مختلف تشکیل می شود.

علی آشتاب در گفت وگو با ایسنا با اشاره به در پیش رو بودن هفته تعاون که از سیزدهم تا نوزده شهریور ماه است، اظهار کرد: در این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های مختلفی در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به این که اولین برنامه ما در سیزدهم شهریورماه غبارروبی گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهدا و امام شهداست، عنوان کرد: در این هفته همانند سال های گذشته پانزدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر لرستان برگزار و در نهایت از 15 تعائنی برتر استان تجلیل می شود.

آشتاب با اشاره به ثبت نام 179 تعاونی استان در جشنواره و ثبت اطاعات آن ها در سامانه، تصریح کرد: در حال حاضر تحقیقات میدانی در رابطه با 15 تعاونی توسط کارشناسان در حال انجام است و در آخر تعاونی یا تعاون گرهای برتری که امتیاز لازم را کسب کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2836 تعاونی در لرستان/تشکیل 90 تعاونی تا پایان سال

فعالیت 2836 تعاونی در لرستان/تشکیل 90 تعاونی تا پایان سال