مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 10:152020-08-31اقتصادي

سه شهرک صنعتی البرز در منطقه بحرانی آب قرار دارند


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: در سفر اخیر وزیر نیرو در مجموع 20 میلیون متر مکعب  معادل 635 لیتر بر ثانیه از سدهای امیرکبیر و طالقان به البرز اختصاص می یابد که سهم بخش صنعت از این حق آبه جدید 200 لیتر بر ثانیه خواهد بود.

- ایسنا/البرز سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: در سفر اخیر وزیر نیرو در مجموع 20 میلیون متر مکعب  معادل 635 لیتر بر ثانیه از سدهای امیرکبیر و طالقان به البرز اختصاص می یابد که سهم بخش صنعت از این حق آبه جدید 200 لیتر بر ثانیه خواهد بود.

علی مهدی پور در نشست خبری روز دوشنبه 10 شهریور اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های فعالان اقتصادی البرز تامین آب برای فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در حال حاضر سه شهرک صنعتی امید البرز، کوثر و اشتهارد در منطقه بحرانی آب قرار گرفته و واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در آنها برای تامین آب مورد نیاز خود با مشکل جدی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه رفع مشکل کمبود آب این شهرک ها دغدغه مدیران استانی بوده، توضیح داد: در سفر اخیر وزیر نیرو در مجموع 20 میلیون متر مکعب معادل 635 لیتر بر ثانیه از سدهای امیرکبیر و طالقان به البرز اختصاص می یابد که سهم بخش صنعت از این حق آبه جدید 200 لیتر بر ثانیه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شهرک صنعتی البرز در منطقه بحرانی آب قرار دارند

سه شهرک صنعتی البرز در منطقه بحرانی آب قرار دارند