مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 08:002020-08-31اقتصادي

پر شدن 1700 حلقه چاه غیر مجاز در مشهد تا پایان مرداد 99


در 22 ماه گذشته و تا پایان مرداد ماه سال 99، تعداد 1700 حلقه چاه غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد پر و مسلوب ‎المنفعه شدند که این موضوع باعث جلوگیری از برداشت غیر مجاز آب به میزان حدود 70 میلیون متر مکعب در سال شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در 22 ماه گذشته و تا پایان مرداد ماه سال 99، تعداد 1700 حلقه چاه غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد پر و مسلوب ‎المنفعه شدند که این موضوع باعث جلوگیری از برداشت غیر مجاز آب به میزان حدود 70 میلیون متر مکعب در سال شده است.

محمد برزویی در خصوص حفر چاهی غیر مجاز در محدوده اراضی کاهو اظهار کرد: محدوده تحت پوشش امور آب مشهد، شهرستان های چناران، طرقبه، شاندیز، مشهد و فریمان است.

واحد گشت و نظارت امور آب مشهد به طور مداوم و روزانه و همچنین در گشت های شبانه از منابع آبی بازدید به عمل می آورند که بر حسب گزارش های اخیر مردمی و دستور مهندس علایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان خراسان رضوی، اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از آب فروشی های غیرمجاز به عمل آمد.

وی افزود: چاه غیر مجاز به عمق 150 متر و دبی 70 لیتر بر ثانیه در اراضی کاهو که به صورت ماهرانه ای داخل چهاردیواری پنهان شده بود، توسط گروه گشت و نظارت امور شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر شدن 1700 حلقه چاه غیر مجاز در مشهد تا پایان مرداد 99

پر شدن 1700 حلقه چاه غیر مجاز در مشهد تا پایان مرداد 99