مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:452020-08-31اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از 20 پروژه توزیع برق در فراهان


20 پروژه توزیع برق به مناسبت هفته دولت در شهرستان فراهان با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد و 710 میلیون ریال کلنگ زنی و بهره برداری شد.

- ایسنا/مرکزی 20 پروژه توزیع برق به مناسبت هفته دولت در شهرستان فراهان با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد و 710 میلیون ریال کلنگ زنی و بهره برداری شد.

استاندار مرکزی دهم شهریورماه در آیین افتتاح و کلنگ زنی 20 طرح توزیع برق در شهرستان فراهان گفت: بی شک آبادانی روستاها و تقویت زیرساخت های روستایی در رونق و توسعه کشور تاثیرگذار است.

سید علی آقا زاده با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر افزود: مسئولیت ها امانت و فرصتی محدود برای خدمت رسانی به مردم است و مدیران دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باید از فرصت ها نهایت بهره برداری را داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین عملکرد دستگاه های اجرایی برای مردم گفت: کرونا نباید بهانه ای باشد تا خدمت رسانی به مردم کمرنگ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در این آیین، اظهار کرد: عملیات اجرایی و کلنگ زنی 47 پروژه و بهره برداری از 118 پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر790 میلیارد ریال در استان آغاز شده است.

محمد اله داد افزود: تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان از نعمت برق بهره مند هستند و اقدامات ارزشمندی اعم از تبدیل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از 20 پروژه توزیع برق در فراهان

آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از 20 پروژه توزیع برق در فراهان