مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:302020-08-31اقتصادي

برای ذخیره خون بندناف کی مراجعه کنیم؟


مسئول بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از افزایش 37 درصدی ذخیره خون بند ناف طی یک ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: خانواده هایی که قصد ذخیره سازی دارند می توانند از هفته 36 بارداری با مراجعه حضوری به نمایندگی یا از طریق سایت شرکت فناوری بن .

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از افزایش 37 درصدی ذخیره خون بند ناف طی یک ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: خانواده هایی که قصد ذخیره سازی دارند می توانند از هفته 36 بارداری با مراجعه حضوری به نمایندگی یا از طریق سایت شرکت فناوری بن یاخته های رویان اقدام کنند.

ملیحه بهنامیان، امروز دوشنبه 10 شهریور به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: فعالیت نمایندگی بانک سلول های بنیادی خون بندناف جهاددانشگاهی از سال 95 آغاز شده و طی یک ماه گذشته، ذخیره خون بند ناف در استان افزایش 37 درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: با توجه به مزیت های درمانی سلول های بنیادی خون بندناف، پیشرفت های علمی و نظر به این که فرصت ذخیره سازی سلول بنیادی بندناف برای هر کودک تنها یک بار در طول زندگی و آن هم موقع تولد نوزاد است، به خانواده هایی که در آستانه تولد فرزندشان هستند توصیه می شود از این سرمایه ارزشمند برای سلامت خانواده خود در آینده استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ذخیره خون بندناف کی مراجعه کنیم؟

برای ذخیره خون بندناف کی مراجعه کنیم؟