مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-31سياسي

کوه، خوردنی نیست!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد رضا فروتن، طرح هادی و ما ادراک ما طرح هادی! پیش از آنکه به مبحث کوهخواری بپردازیم ابتدا لازم است مفهوم طرح هادی روستایی را با هم مرور کنیم.

- از سرمایه دارِ منفعت طلب که به خاطر منافع شخصی حاضر است طبیعت خدادادی و بکر یک منطقه را از بین ببرد انتظار دارید خیلی فرهنگ بهتری را با خود به همراه بیاورد؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد رضا فروتن، طرح هادی و ما ادراک ما طرح هادی! پیش از آنکه به مبحث کوهخواری بپردازیم ابتدا لازم است مفهوم طرح هادی روستایی را با هم مرور کنیم.

طرح هادی، بافت موجود روستا را به دقت زیر ذره بین می برد و اصلاح و ساماندهی آن را در دستور کار قرار می دهد.

سپس تعیین می کند که هر بافت و هر زمین تا چه میزان می تواند پیشرفت و پیشروی داشته باشد ضمن این که برآورد می کند هر زمین چگونه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و نوع کاربری آن ها از چه قرار است.

آیا این زمین مسکونی است یا می تواند تولیدی و تجاری باشد یا مُهر کشاورزی و زراعی می خورد؟ به نام کوخ نشینان، به کام کاخ نشینان! اول این را بگویم که تنها به زمین هایی که در محدوده طرح هادی قرار می گیرند، مجوز ساخت داده می شود؛ حالا ادامه بحث: مهم ترین هدف طرح هادی روستایی، افزایش کیفیت زندگی و ارتقای معیشت و سطح رفاهی مردم روستاست؛ از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه، خوردنی نیست!

کوه، خوردنی نیست!