مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 07:102020-08-29سياسي

شب عاشورا فرصت توجه به تلاوت و تفسیر قرآن است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، شب های محرم به ویژه شب عاشورا را فرصت خوبی برای توجه به تلاوت و تفسیر قرآن دانست و بیان کرد: امام حسین(ع) قرآن ناطق است که با تمسک به قرآن صامت پیام جهانی خودش را به ما منتقل می کند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، شب های محرم به ویژه شب عاشورا را فرصت خوبی برای توجه به تلاوت و تفسیر قرآن دانست و بیان کرد: امام حسین(ع) قرآن ناطق است که با تمسک به قرآن صامت پیام جهانی خودش را به ما منتقل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در گفت وگو با ایسنا، شب های محرم را شب های عبرت ها و عبرات(اشک ها) دانست و اظهار کرد: باید از این اشک ها برای عبور از وقایع تاریخی استفاده کنیم تا به حقایق ناب پیام امام حسین(ع) برسیم.

وی یکی از مهمترین پیام های امام حسین(ع) در طول حرکت عاشورا را تمدن سازی دانست و افزود: آن پیامی که می توان از گفتار و سیره اباعبدالله الحسین در جریان حادثه کربلا در سال 61 هجری برداشت کرد، همان پیام انبیا و اولیای الهی جبهه حق علیه جبهه باطل بوده و آن اصرار بر استقرار یک تمدن الهی بر روی زمین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با تاکید بر لزوم توجه به پیام های قیام امام حسین(ع)، تصریح کرد: نمی توانیم برای امام حسین مجلس عزاداری بگیریم، اما دغدغه های امام را در این حرکت مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب عاشورا فرصت توجه به تلاوت و تفسیر قرآن است

شب عاشورا فرصت توجه به تلاوت و تفسیر قرآن است