مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 04:202020-08-28سياسي

توزیع 15 تن برنج از محل موقوفات بین هیئات مذهبی شیراز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از توزیع 15 تن برنج از محل موقوفات بین هیئات مذهبی شیراز در طرح شمیم حسینی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از توزیع 15 تن برنج از محل موقوفات بین هیئات مذهبی شیراز در طرح "شمیم حسینی" خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی گفت: این 15 تن برنج توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس و از محل موقوفات شهر شیراز که با نیت اطعام و تعزیه داری حضرت سید الشهدا به ثبت رسیده بودند، تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اوقاف فارس، موسوی با بیان اینکه هیئات مذهبی که در سامانه بیرق تبلیغات اسلامی ثبت شده باشند می توانند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی حواله تحویل برنج دریافت کنند، عنوان کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا تمام هیئات مذهبی برای پخت و پز موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: هیئات مذهبی در صورت پخت و پز باید به صورت بیرون بر توزیع کنند و در غیر این صورت می توانند بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان به ویژه نیازمندان محلات حاشیه شهر توزیع کنند.

موسوی افزود: سال های گذشته طرح شمیم حسینی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی به منظور حمایت از هیئت های مذهبی به صورت حواله دریافت برنج، روغن و دیگر ملزوما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 تن برنج از محل موقوفات بین هیئات مذهبی شیراز

توزیع 15 تن برنج از محل موقوفات بین هیئات مذهبی شیراز