مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 11:552020-08-27حوادث

رفع مشکل آب روستای «رهدار» رودان تا 24 ساعت آینده/ مردم نگران نباشند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با پیگیری صورت گرفته، مشکل آب روستای رهدار رودان با نصب الکترو پمپ جدید طی 24 آینده رفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از رودان، مردم روستای رهدار در 20 کیلومتر مرکز شهرستان رودان، 72 ساعت است که با کمبود آب شرب مواجهند.

پس از اطلاع این مشکل از سوی اهالی روستا به خبرگزاری فارس و با پیگیری خبرنگار فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از رفع این مشکل در 24 ساعت آینده خبر داد.

امین قصمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان اظهار داشت: چاه آب روستای رهدار با سوختن الکتروپمپ از سه روز پیش از مدار خارج شده است و کار آبرسانی به این روستا با وارد مدار کردن آب چاه روستای زیارت سید سلطان محمد تامین می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این کار در 6 ساعت از شبانه روز میسر بود کار آبرسانی به این روستا از طریق تانکرهای سیار نیز در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان تصریح کرد: هم اکنون الکتروپمپ جدید چاه آب این روستا نیز از تبریز خریداری شده و در حال انتقال به روستای رهدار شهرستان رودان است.

قصمی خاطرنشان ساخت: الکترو پمپ جدید نهایتا تا 24 آینده بر روی چاه آب این روستا نصب و مشکل آب شرب مردم این منطقه به طور کامل برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب روستای «رهدار» رودان تا 24 ساعت آینده/ مردم نگران نباشند

رفع مشکل آب روستای «رهدار» رودان تا 24 ساعت آینده/ مردم نگران نباشند