مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-27سياسي

طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد تقی زاده ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری آیین افتتاح پروژه های فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - محمد تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمد تقی زاده ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری آیین افتتاح پروژه های فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آنچه که در ستاد ملی کرونا تصمیم گیری شده است، تاکید شده که چه در مراسم های عزاداری و چه به شکل های سنتی با توجه به شرایط کرونایی مراسم ها به شکل محدود برگزار شوند.

تقی زاده با بیان اینکه توصیه اکید ما پرهیز از سفرهای غیر ضرور است گفت: با توجه به تعطیلات شهروندان از سفر اجتناب کنند چرا که در این صورت شیوع افزایش خواهد داشت مثل هفته های گذشته که افزایش بستری ها را داشتیم که کادر درمانی را دچار مشکل می کند و خود افراد نیز به بیماری گرفتار خواهند شد.

وی گفت: از همه مردم می خواهیم امسال برگزاری مراسم های عزاداری را در شهر و استان خودشان سپری کنند چرا که برخی استان های پیرامونی دارای وضعیت قرمز و هشدار هستند و توصیه جدی ما این است که سفرهای غیر ضرور به وقت دیگر موکول شود که در این راستا توصیه اکید ما این است که عزاداری امام حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است

طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است