مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-27اقتصادي

وعده سه ماهه برای مرمت «سنگ نوشته»/ نیمی از اعتبار تأمین شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: مرمت اثر تاریخی «سنگ نوشته» خرم آباد تا سه ماه دیگر انجام می شود.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: مرمت اثر تاریخی سنگ نوشته خرم آباد تا سه ماه دیگر انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امین قاسمی در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی با اشاره به آغاز مرمت اثر سنگ نوشته خرم آباد، اظهار داشت: حدود 200 میلیون تومان برای انجام این کار نیاز است.

نیمی از اعتبار مرمت تأمین شد وی با بیان اینکه تا الان حدود 100 میلیون تومان از این میزان تأمین شده است عنوان کرد: قرار داد اولیه در این زمینه نیز منعقد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه مجری کار مرمت را شروع کرده است افزود: مواد اولیه و شیمیایی که باید روی سنگ و این اثر تاریخی پخش شود تا آمادگی مرمت را داشته باشد مورد استفاده قرار گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: قرار است که اطراف این اثر تاریخی، مقداری از نظر نما و منظری اصلاح شود، مشکلات مربوط به دیواره حاشیه ای و محیطی اطراف این اثر نیز قرار است به نحوی ساماندهی شود.

وعده سه ماهه برای مرمت وی بیان داشت: حدود سه ماهی این کار زمان می برد، البته تلاش ما بر این بوده و با مجری توافق کرده ایم که کمتر از سه ماه و یعنی حدود دو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده سه ماهه برای مرمت «سنگ نوشته»/ نیمی از اعتبار تأمین شد

وعده سه ماهه برای مرمت «سنگ نوشته»/ نیمی از اعتبار تأمین شد