مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 04:052020-08-27اجتماعي

11هزار مترمربع از معابرشهرک فرش بافان بهسازی شد


عملیات آسفالت 11 هزار مترمربع از محلات شهرک فرش بافان در جنب شهرک بعثت با صرف1400 تن آسفالت انجام شد.

- علیرضا کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، با بیان اینکه آسفالت شهرک فرشبافان در سنندج در حال انجام است، اظهار داشت: شهرک فرش بافان یکی از شهرک های واقع درجنب شهرک بعثت که در ورودی شهر سنندج قرار دارد است و  در تیر ماه عملیات آسفالت  ورودی  این شهرک انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی از معابر این شهرک هم آسفالت نشده بود پس از اتمام آسفالت ورودی، عملیات آماده سازی معابر خاکی این شهرک هم در دستور کار قرار گرفت.

  مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از اجرایی عملیات آسفالت 11 هزار متر مربع ازشهرک فرش بافان خبر داد و گفت: برای بهسازی محلات این تعاونی قریب به 1400 تن آسفالت صرف شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: یک هزار250 مترمکعب خاک برداری، 11 هزار متر مربع شن ریزی و 850 متر جدول گذاری به صورت تک جدول از اهم اقدامات عمرانی صورت گرفته برای انجام آسفالت شهرک فرشبافان بوده است.

وی اعلام کرد: در مرداد ماه سال جاری با 3 هزار و 300 تن آسفالت بیش از 18 هزار و 500 مترمربع  از معابر و محلات سطح منطقه آسفالت و بهسازی شد.

وی  آسفالت کوچه ماموستا محوی پشت بازارچه تاناکورا ، کوچه دادگر و تابان در خیابان شهدا، آسفالت کوچه گلزار و کوچه شب بو، روکش آسفالت ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11هزار مترمربع از معابرشهرک فرش بافان بهسازی شد

11هزار مترمربع از معابرشهرک فرش بافان بهسازی شد