مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:102020-08-26سياسي

ممنوعیت سفربه کهگیلویه وبویراحمد/لزوم قرنطینه 500 بیمار یاسوجی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نصب هرگونه چادر در اماکن عمومی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع و تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کلانتری بعدازظهر چهارشنبه در نشست ستاد کرونای استان افزود: راههای ورودی به پارک آبشار و تنگه مهریان باید بسته شود.

وی با بیان اینکه مسافران محترم به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند، گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستانها، ما پذیرای هیچ مسافری نیستیم و کسانی که به دستورات و قوانین عمل نمی کنند و نسبت به سلامت مردم بی اعتنا هستند، در ورودی شهر جلوی آن ها گرفته شود.

کلانتری افزود: با توجه به روند افزایشی ابتلاء، ممکن است امکانات جوابگو نباشد و این روند خطرناک است و باید محدودیت ها اعمال شود.

وی تصریح کرد: هیچ دستگاهی نباید در وضعیت قرمز، فراخوان برای تجمع داشته باشد و اگر این روند ادامه پیدا کند روزهای پرخطری خواهیم داشت.

استاندار افزود: باید نظارت کاملی بر صنوف و دستگاه های دولتی وجود داشته باشد و رفتار خلاف قانون هزینه دارد و متخلف باید هزینه بپردازد و اگر نیاز باشد باید محدودیت ها باشد و کسی حق ندارد تمرد کند.

کلانتری با بیان اینکه دستگاه قضایی و انتظامی با آمادگی کامل وارد صحنه شده و با متخلفین برخورد کنند، گفت: در یاسوج 500 نفر بیمار داریم که باید در قرنطینه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت سفربه کهگیلویه وبویراحمد/لزوم قرنطینه 500 بیمار یاسوجی

ممنوعیت سفربه کهگیلویه وبویراحمد/لزوم قرنطینه 500 بیمار یاسوجی