مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:402020-08-26ورزشي

مدافع نساجی بعد از عمل جراحی رباط صلیبی: کمتر از چهار ماه دیگر بر می گردم


مدافع تیم فوتبال نساجی پای خود را به تیغ جراحی سپرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجتبی ممشلی امروز پس از عمل جراحی رباط صلیبی زیر نظر دکتر محمد رازی در بیمارستان نورافشار تهران اظهار داشت: شرایط مناسبی را چه قبل از عمل و چه بعد از آن گذراندم و از همه نظر رضایت کامل دارم و امیدوارم به لطف خدا در کوتاه ترین زمان ممکن برگردم.

وی با بیان اینکه از دو ماه آینده می توانم تمرینات سبک و باز توانی را انجام دهم، افزود: تمام تلاشم بر این است درصورت اجازه پزشکان، مراحل درمانی را فشرده تر انجام دهم تا کمتر از چهار ماه آینده بتوانم به تمرینات گروهی ملحق شوم و در خدمت تیم باشم.

مدافع نساجی مازندران با عنوان اینکه از زحمات کادر پزشکی تیم قددرانی می کنم، ادامه داد: جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از مالک محترم، مدیرعامل زحمتکش و کادر مدیریتی باشگاه که شرایط این عمل جراحی را به بهترین نحو برایم مهیا کردند.

ممشلی ضمن تقدیر از کادر فنی و محمود فکری سرمربی تیم به منظور نگاه مساعد به او و تمدید قرارداد خاطرنشان کرد: خاطرات فراموش ناشدنی را طی سه سال حضورم در نساجی دارم و با تمام وجود برای تنها تیم ریشه دار شمال کشور سعی کردم نقش اثرگذاری داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع نساجی بعد از عمل جراحی رباط صلیبی: کمتر از چهار ماه دیگر بر می گردم

مدافع نساجی بعد از عمل جراحی رباط صلیبی: کمتر از چهار ماه دیگر بر می گردم